9/3/12

Esperanza

"Encén l´ esperança en el teu cor, serà la troballa d´ un tresor".
Aquesta frase pertany a una cançó que cantava de petita i que ara desprès de tant de temps m´ ha tornat a vindre al cap. Suposo que degut a la necessitat de creure que un mon millor es possible i que ara es el moment en que estan començant a canviar les coses.
En mig de tanta confusió, dolor, inseguretat, por per un futur incert, es absolutament necessari fer un canvi de consciencia, cal posar llum, il·lusió i força per crear una realitat millor per a tothom i com més siguem els que posem la ment en positiu més poder tindrem.
Es l´ hora d´ una revolució espiritual. S´ han de despertar valors com la integritat, la humanitat, la justícia i l’empatia si volem que aquesta crisi social no es basi només en necessitats materials i econòmiques, sinó que aspirem a una millora més ampla i global.
¡Ara cal encendre l´ Esperança en el nostre cor!.

"Enciende la esperanza en tu corazón, será el hallazgo de un tesoro".
Esta frase pertenece a una canción que cantaba de pequeña y que ahora después de tanto tiempo me ha vuelto a venir a la cabeza. Supongo que debido a la necesidad de creer que un mundo mejor es posible y que ahora es el momento en que están empezando a cambiar las cosas.
En medio de tanta confusión, dolor, inseguridad y miedo por un futuro incierto, es absolutamente necesario hacer un cambio de conciencia, hay que poner luz, ilusión y fuerza para crear una realidad mejor para todos y cuantos más seamos los que ponemos la mente en positivo más poder tendremos.
Es la hora de una revolución espiritual. Se deben despertar valores como la integridad, la humanidad, la justicia y la empatía si queremos que esta crisis social no se base sólo en necesidades materiales y económicas, sino que aspiramos a una mejora más amplia y global.
¡Ahora hay que encender la Esperanza en nuestro corazón!.
.